onsdag den 19. marts 2014

Lev livet - sammen

Jeg har lige afsluttet læsningen af bogen Hvad vil du ha'? skrevet af Joan Ørting som jeg har anmeldt ovre på bloggen Anmeldt bog - boganmeldelser fra Henrik Blunck.

Bogen er genial læsning, uanset om du er i forhold eller single. For singlerne er livet bestemt ikke slut. Lad inspirationen råde, og vær mindst lige så åben og innovativ som dem der allerede ER i forhold. Så skal det hele nok gå... :-)

At leve livet er at lege sammen. At være to der NYDER hinanden. Ikke altid 'kun' i en orgasme-jagt, men i en søgen efter at være nær hinanden, samhørige, som man kun bliver det, når to mennesker virkelig stræber efter at VÆRE og LEVE sammen.

Det er så nemt at falde ind i en hverdagsrytme hvor alt bliver kedeligt. Det sker gradvist, og hvis ikke vi ryster posen, og minder hinanden om hvorfor vi fandt sammen, så tabes tråden. Dét illustrerer bogen, og viser flere legende elementer, som netop understøtter også de budskaber jeg har givet i min e-bog Kend din kæreste, som jeg naturligvis anbefaler du også får læst. :-)

God fornøjelse med samlivet til alle bloggens læsere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar