onsdag den 30. april 2014

Dating med seriøst formål

Jeg har tidligere skrevet om dating. Hvis du ikke har læst artiklerne, så tjek dem her:
Den sidstnævnte var selvfølgelig mest konkret om det website hvor folk VÆLGER at leve i dynamiske forhold. Hvis ikke du har læst alle fire artikler, vil jeg anbefale, at du gør det FØR du fortsætter.

Mange søger en partner fordi de føler sig ensomme. Det er jo fair nok i en verden hvor det at være et par er noget alle bliver fortalt skulle være 'det eneste saliggørende'. Ikke desto mindre vil jeg mene, at folk selv skal gøre op med sig om de virkelig ønsker et parforhold.

Parforhold ER dejlige. Man deler nogle ting, som man ikke rigtig kan dele med en one-night-stand. Jeg er selv i forhold, og ingen fejl dér. :-)

Men jeg er godt nok ved at falde ned af stolen [sofaen, faktisk :-) ] når jeg læser om der nu er kommet en Facebook gruppe for singler "som tør lidt ekstra"...

Hvor er formålet?

Jeg tror alle kan være frække, alle kan være flirtende, alle kan dyrke lidt sjov oralsex m.v. uden det behøver at være 'lidt ekstra', og tænk lige på hvordan modtageren vil se dem som melder sig ind i de grupper.

Det øger ikke ligefrem forståelsen når hverdagen sætter ind, og man engang imellem hellere vil have en dyrlægens natmad frem for at dyrke det vilde lagengymnastik. Nogle gange vil man slappe af sammen. HVIS udgangspunktet var det 'lidt ekstra', og det skal være forventningen fremadrettet, så er det dømt til at mislykkes.

Undskyld hvis det er for klar tone, men det er ikke desto mindre virkeligheden - engang imellem.

Vi kan holde liv i hinanden, vi kan inspirere og motivere hinanden på langt dybere måder end KUN i det seksuelle univers. Der SKAL mere til hvis du vil forstå begreberne samhørighed, nærhed og den kærlighed, som alle jo erkender de gerne vil have skal bære dem den ekstra mil mod alle odds i det nuværende ret hektiske samfund hvor mange falder omkuld fordi døgnet altså kun har 24 timer...

Med ovenstående in mente, så husk, at du - kære læser - er et unikt menneske. Du fortjener det bedste, og du skal ikke lade dig 'nøje' med mindre end det bedste bare for at få en hurtig scoring for at turde vise du har det 'lidt ekstra'...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar