lørdag den 17. januar 2015

Kontroversielle debatter...

Der opstår lynhurtigt kontroversielle debatter når det gælder sex og samliv. Senest bl.a. på Facebook da diskussionen var hvad der ville blive det nye sort inden for sex i 2015. Ganske som jeg i forvejen har nævnt ovre på bloggen Analguiden, så er mændenes rolle i sexlivet udfordret. Nærmere bestemt også det jeg i forvejen har nævnt, nemlig, at mange mænd får græsk afslutning som fast del af ydelser hos prostituerede. Hele denne debat er 'farlig' for fastlåste mennesker.

Og det hidser folk op på den mindre fede måde... :-)

Det er lidt sørgeligt, at der ikke skal mere til, før folk bliver personlige - og det gælder uanset om det er over for en sexolog der skriver på MetroXPress eller et hvilket som helst andet medie. Hvorfor kan vi ikke bare forholde os til emnet, frem for den slags?

Der er mange ting, der spiller ind. Jeg er ganske vel klar over, at mange har komplekser over for folk som DELTAGER i debatter. Deres egen manglende selvtillid gør, at de ikke selv formår at bringe noget værdifuldt ind, og så er det jo nemmere at gå efter budbringeren!

Desværre er det bare ikke rationelt, at reagere sådan, og jeg håber da at denne blogs læsere er klogere end som så. Brug bloggen til at lære noget du kan bruge - og skrot det du ikke selv kan bruge. HVIS nogen deltager i kommentarer her på bloggen, er de velkomne, men den gode tone SKAL observeres. Jeg gider ikke høre folks udgydelser i stil med det jeg oplevede med ovennævnte, for det er ikke en adfærd de ville bruge hvis de sad i samme lokale.

God weekend til alle. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar