søndag den 9. oktober 2022

Genial serie på DR: Sex med P3

Hvis ikke du allerede følger med, så vil jeg varmt anbefale, at du tjekker DR-serien Sex med P3, som indtil videre indeholder 6 afsnit.

Der dækkes et emne pr. afsnit, og de rangerer fra kønshår til blowjobs og bodycount - og hvem ved hvad der sker, når næste afsnit kommer på medio oktober? :-)

Jeg kan rigtig godt lide de formater hvor almindelige mennesker bliver interviewet, og det passer også rigtig godt til forældre, som gerne vil kunne tage samtalen med deres teenagere, så de får et bedre fundament for at få et godt sexliv, når de går i gang med dette.

Hvis du kan nørde med modeljernbaner eller frimærker, hvorfor så ikke med sex?

Når jeg udtaler mig offentligt om sex, så har flere i omgangskredsen spurgt hvorfor. Jeg svarer altid at sex ikke kun handler om selve akten, men også om at blive klogere på alt det der ligger både før og efter sex, fx hvordan vi får bedre relationer i vores forhold.

Det er et spændende felt, præcis som andre føler spænding ved at opbygge en kopi af en bestemt jernbane i model-størrelse. Det er en hobby, som gør os klogere på vores medmennesker - og burde være helt legitim.

Sagt ligeud: hvis DU har et problem med andre taler frit om sex, så skal du måske kigge indad, og tænke over HVORFOR du føler det er problematisk? Du kunne jo bare surfe videre, hvis det gør dig forlegen. Men før du smutter, så tænk lige over, at du snyder din partner for vigtig viden, hvis ikke du selv er med til at gøre jer klogere.

Rigtig god dag herfra. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar