onsdag den 15. august 2012

Det blide vs det hårde

Når det gælder sex ved vi alle der findes de blide former, og så findes der det hårde. Ikke nødvendigvis "kun" relaterende til S/M, men også de situationer hvor en quickie indledes, og hvor det dyriske kommer op hos såvel manden som hos kvinden.

Jeg så for nylig et sjovt citat hvor der stod:
Kiss me like you love me,
Fuck me like you hate me.
Det betyder: "Kys mig så du viser du elsker mig, og knald mig som hvis du hadede mig."

Her tænkes der ikke på sex uden forspil, men på at selve sexakten får et dyrisk element - hvor følelserne er "slået fra". Så der bliver VIRKELIG kontakt, virkelig friktion, og alle drømmene bliver til virkelighed.

Det er hulemand for begyndere, og stenalderkvinde i fuldt flor, for at bruge et billedligt udtryk.

Hvad er DIN holdning til det blide vs. det hårde? Lad kommentarerne flyde så vi får en lille debat om emnet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar