lørdag den 8. november 2014

De sippede fordomme

Vi kender alle de kategoriske mennesker. “Sådan gør man bare ikke!” eller “Det er ulækkert!” Ofte skyldes dette, at personen har fået nogle ideer ind meget tidligt i livet, som har gjort, at de afholder sig fra nogle ting. Det gælder ikke kun analsex. 🙂

Det kan såmænd også gælde når du fortæller du måske kan lide en leverpostej med remoulade, eller spiser dilddressing ovenpå din laks. I det sidste tilfælde oplevede jeg det faktisk i forhold til børnenes mor (min ex-kone), som var vant til at spise majonaise på en laksemad.

Jeg kan sige, at det ændrede sig, da jeg introducerede dilddressing, og sagde pænt nej tak til majonaise – under enhver form. Jeg er klar over det er en bestanddel i kartoffelsalater, rejesaler, italiensk salat m.v. Men selvstændigt opfatter jeg det, for at være helt ærlig, som tomme kalorier – og dem har man jo ikke brug for, vel? 🙂

Et af de sjoveste blowjobs var faktisk da jeg engang prøvede, at en kvinde introducerede sin pegefinger nær afslutningen og pressede fremefter mod prostata. Det havde jeg aldrig prøvet før – eller egentlig siden – men det var godt nok en noget voldsom udløsning der kom ud af det.

Jeg nævner det, fordi nye ting ikke behøver blive en vane, og det behøver heller ikke være et ‘must’. Bare sjovt at vide når diskussionerne for eksempel kommer ind på homoseksualitet. Jeg har talt med mange som ikke forstår dette, og her har dette eksempel været gavnligt for at forklare at ‘nå ja, hvert menneske sine lyster’…

Der er nemlig kæmpe forskel mellem at sige fra fordi det bare ikke tænder én, og så det at kaste en fordom ud i et rum, alene fordi man ikke lige forstår den pågældende ting. Vi er alle forskellige her i livet.

Som franskmændene siger: “Vive la différence!” 🙂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar