lørdag den 18. juli 2015

Bliv voksen, tak...

Jeg vil nødig træde nogen over tæerne, men engang imellem er jeg ved at brække mig af grin over hvor snerpede nogle mennesker kan være på de sociale medier. Det være sig alt lige fra at slippe en vind i andres påhør til diskussionen om hvorvidt analsex er ulækkert.

Der er så mange sjove holdninger til dette, og man kan bare ikke vinde en diskussion med de snerpede og de snobbede på dette område. Faktisk kan alt blive ulækkert, hvis man helt fortaber sig i dén voldgrav.

Jeg foretrækker dog, som faste læsere for længst vil have gættet, at anskue tingene fra en helt anden vinkel. Hvis hygiejnen er i orden, så er meget nået, og lækkert eller ulækkert afhænger af ens egne grænser. Dem skal ingen andre rykke ved – hverken din kæreste, en forfatter på en blog, en ven/kammerat, andre familiemedlemmer eller nogen andre.

Når dét så er sagt, så vil jeg stadig mene, at når vi leger inden for seksualitetens univers, så er det vigtigt at slappe af. Når mænd ikke forstår hvorfor deres kærester ikke får en sprøjteorgasme, så handler det jo netop om, at vi lytter for meget til de forkerte “eksperter”

For nogle er sprøjteorgasmen ulækker. De forestiller sig, at det er urin, og de tør ikke give slip, for ‘hvad vil min partner tænke?’

Kunne du for en enkelt gangs skyld prøve at vende den om?

Hvad nu hvis det blev en rigtig god oplevelse at slippe sig helt løs, helt fri, være nærværende, deltagende, udforskende m.v., og det hele så gik op i en højere enhed, og med en sprøjteorgasme?

Så ville meget være nået…

Derfor: slip dine seksuelle energier løs, vær ikke bange for at udforske hinanden. Giv hinanden plads og tid til at nyde hinanden på alle måder. Så skal det hele nok blive langt mere naturligt end det fis nogle taler om. Så får I løftet jeres seksuelle nydelse op på et voksent plan.

Rigtig god fornøjelse derude. 🙂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar