tirsdag den 13. september 2016

Få sexlysten tilbage og væk din seksualitet

Mens favoritserien Dicte ruller hen over skærmen berøres et tabubelagt emne - når vi mister lysten til sex. I serien er Bo naturligvis påvirket af en tilfangetagelse, og der er andre ting lagt ind i historien, men i virkelighedens verden sker der præcis det samme for os mennesker.
Når der ikke er ret mange, der tør sætte ord på det, så tror mange måske, at de er alene om at kæmpe med disse udfordringer. Intet kunne være mere forkert, og det er her websexologen Maj Wismann kommer ind i billedet. Hun har lavet talrige kurser om alle mulige facetter af sexlivet. I denne artikel vil jeg gerne dele to kurser med dig, som kunne være specielt relevante at starte med for såvel par som singler, som mangler at få sparket liv i seksualiteten.

For begge parter - Få sexlysten tilbage
Danmarks eneste online workshop, der igennem 4 online moduler lærer dig at få sexlysten tilbage, tage kontrollen over den og beholde den resten af livet.


Særligt for kvinder - væk din seksualitet og dit g-punkt
Da jeg som 11-årig læste min første bog om sex, var jeg meget nysgerrig da jeg læste om Graffenberg-punktet. Jeg har senere læst, at nogle har diskuteret om dette punkt overhovedet findes. Jeg tror man ret hurtigt kan blive enige om, at de som har set effekten af at finde dette punkt ikke er spor i tvivl om dets eksistens - og det siger jeg helt uden gas. :-)


Jeg er helt sikker på, du vil blive glad for at komme i gang med disse kurser. Jeg har tidligere fulgt flere af Majs moduler, og hun er en kvinde, der ved hvad hun taler om. Hun kan sit kram, og derfor anbefaler jeg hende varmt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar