tirsdag den 11. april 2017

Hvorfor så mange sexløse forhold?

Hvorfor er der så mange sexløse forhold? Det spørgsmål har mange stillet sig, og der er mange gode grunde til dette. Alt lige fra dårlig hygiejne til dovenskab på lagnerne. Sexologer og parterapeuter har gode dage, fordi så mange har få lidt forståelse af de mekanismer, som er involveret i det at holde energien og gnisten i live i forholdet.


I dag vil jeg gerne dele en video med jer, hvor Maureen McGrath kommer med nogle vigtige pointer om emnet:


Du ved nok, at jeg skrev e-bogen Kend din kæreste. Titlen burde egentlig være: Bliv den kæreste din kæreste ikke vil undvære. For ligesom McGarths sidste pointe - som du skal se videoen for at finde ud af hvad er :-) - så er det netop tips til det at blive en bedre kæreste jeg har delt i min e-bog.

Hvis ikke du har læst e-bogen, så har du snydt dig selv for inspirationen til at forbedre dit forhold, og måske er du lige netop nu i det sexløse forhold. Brug påsken på at læse e-bogen, og jeg kan garantere dig for, at e-bogen virker. Læs den før din kæreste læser den, og finder sig en ny kæreste! :-)

God læselyst, og god påske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar