mandag den 1. maj 2017

Gensidig tillid - her hjælper ingen app...

Hjertet er symbol på kærligheden for de fleste af os
Billedkilde: Clipart Panda - free clipart
Når man har et kæresteforhold, uanset om man er gift eller ej, så handler det om at have gensidig tillid til hinanden. Her gælder det med, at du i fortiden har oplevet at blive snydt ikke spor. Hvis du vil leve i fortiden, skal du nok vælge at leve alene. Ingen gider i dag leve med minuspoint på kontoen på forhånd alene fordi nogen tidligere har opført sig som et kvaj over for dig...


Hvorfor skriver jeg dette?

Det gør jeg, fordi jeg stiller mig noget undrende over for den trend vi kunne se på nyhederne i går, søndag, hvor folk går rundt og tjekker deres kæreste via diverse apps. Det er bare ikke i orden.

Jeg anerkender fuldt ud, at det KAN være svært for nogle mennesker at have tillid til et nyt menneske, når de tidligere har oplevet svigt. Minderne om det kan i nogle tilfælde nå overfladen. Det er noget man skal arbejde med, hvis den slags sker.

Når du har et nyt forhold handler det om at pleje forholdet - ikke bringe gammel bagage fra andre forhold med ind i det nye forhold. Vi kender alle udtrykket 'nissen flytter med', og det skyldes i mange tilfælde, at vi ikke giver os selv tiden til at tydeliggøre hvilke krav og ønsker vi har til et nyt forhold.

Når nogle mennesker således skynder sig - nogle hurtigere end andre! :-) - ender de med at bringe svigtet med ind i det nye forhold.

Det er ikke fair over for den person du ønsker at leve sammen med, vel?

Hvis I virkelig gerne vil have fokus på at forbedre jeres forhold, så vil jeg anbefale jer, at læse min e-bog Kend din kæreste. Den vil give så meget inspiration til jer som kærester, at du slet ikke får brug for nogen app for at tjekke din kæreste. Hvis du følger det morgenritual jeg anbefaler i e-bogen, så er der slet ingen tvivl om hvor du og din partner hører hjemme. I vil ikke være et sekund i tvivl om, at jeres forhold holder, hvis I følger bogens opskrift på kærligheden.

Rigtig god læselyst, og held og lykke med kærligheden! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar