tirsdag den 29. maj 2018

Maj som international onani måned

Jeg vidste det ikke, men da jeg åbnede min mail dumpede der en mail ind, som gjorde mig nysgerrig på om man virkelig havde defineret en hel måned som onani måned. Jeg gik på Google, og da jeg læste denne artikel blev jeg klar over, at 7. maj var international onani dag, og hele måneden altså som international onani måned.

Det burde jeg da næsten have vidst, for det er da en smule underligt, når jeg skriver om den slags kun tre dage før måneden er ovre. Det KUNNE jeg måske nok have tjekket, men jeg var slet ikke klar over man havde defineret flere måneder i kalenderen.

November ved vi jo, at nogle bruger til at vise støtte for prostatakræft ved at lade sit skæg stå hele november. Vi er en del mænd, der slet ikke kan få et ordentligt overskæg, og talibaner-skægget, som jeg plejer at kalde fuldskægget, synes jeg hurtigt ser ret usoigneret ud. Sådan er vi alle forskellige – jeg er den barberede type, der foretrækker det barberede look. Så må andre vælge hvad de synes bedst om. 🙂

Anyway, fortsat god sommer herfra. Nu vil jeg fremadrettet lægge nogle artikler i pipeline, og så sættes de til udgivelse fra slutningen af august og frem. De fleste af læserne drager stensikkert på sommerferie, og nede sydpå er det langt vigtigere at dyrke alt det sjove I kan have læst om her i mine artikler på denne blog. Rigtig go’ fornøjelse! 🙂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar