søndag den 24. juni 2018

En meget direkte og ligefrem tilgang til spørgsmål om forhold

Faste læsere af mine feeds på Twitter og G+ vil vide, at jeg lejlighedsvis besvarer spørgsmål om sex og parforhold på Quora. Det gør jeg af flere grunde, den primære naturligvis for at hjælpe folk, men samtidig også fordi min meget direkte og ligefrem tilgang til spørgsmål om forhold og sex måske passer bedre til et engelsk publikum. Indtil videre er det blevet til 242 svar - ikke kun om sex... :-)



Ingen fornærmelse af det danske publikum. :-)

Jeg må bare konstatere, at vi her i landet kun meget sjældent siger tingene ligeud. Senest havde jeg et spørgsmål fra en mand, som spurgte således:
Hvordan kan jeg bevare intimiteten i et sexløst ægteskab? Min kone er fysisk ude af stand til at dyrke sex. Selvom vi får alle de negative resultater er der ikke rigtig nogen mulighed for at genvinde den intimitet, der følger med at være sammen fysisk.

Sådan et spørgsmål kan besvares på flere måder. Du kan læse mit svar herfra: https://www.quora.com/How-can-I-keep-intimacy-in-a-sexless-marriage-My-wife-is-physically-incapable-of-having-sex-While-we-get-all-of-the-negatives-we-dont-really-have-a-way-of-regaining-that-intimacy-that-comes-from-being-together/answer/Henrik-V-Blunck

Hvordan ville du have svaret på dét spørgsmål? Feedback modtages med glæde.

Det er altid interessant at få tilbagemeldinger fra folk udover blot et like. :-)

Fortsat god vind med jeres parforhold, og fortsat god sommer. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar