tirsdag den 3. juli 2018

Afstemnings-widget er væk - Blogger har udfaset funktionen

Jeg fik lidt af en overraskelse, da jeg kiggede flere af mine blogs her på Blogger igennem. For jeg opdagede pludselig, at en af afstemningerne ikke tog imod nye stemmer. Jeg tænkte, at det nok var fordi jeg havde glemt at opdatere udløbsdatoen, og måtte derfor ind i kontrolpanelet, og fik en overraskelse.


Blogger har valgt at udfase afstemnings-widgets på deres blogs.

Det er da super irriterende, at man gør den slags UDEN at informere sine brugere.

Der var dog nogle interessante konklusioner, mens afstemnings-widgetten fungerede. For det første, at det er 50-50 hvem der tager initiativet til sex. Det synes jeg er opmuntrende. Dels erkendelsen hvis nogle af læserne ikke er så gode til at tage initiativet, for det kan man blive bedre til. Det skal være sommerens udfordring til de læsere, som indrømmede, at det var deres partner, der mest tog initiativet til sex. Samtidig var det interessant, at 60% synes bedst om missionæren som stilling.

Missionærstillingen har mange fordele, herunder særligt, at den skaber stor nærhed under sex. En god blanding af det dyriske - og legende - og det intime og tætte er med til at forbedre det seksuelle samvær.

Det glæder mig, at der VAR flere, som deltog i disse afstemninger, og derfor er Bloggers beslutning også en smule irriterende, fordi det gav muligheden for at tage temperaturen på samlivet undervejs i skrivningen her på bloggen.

Alle ønskes en rigtig god sommerferie. Læsertallene viser, at folk er taget på ferie, og det skal være alle så ganske velfortjente. Nu håber jeg så også, I kan bruge mange af de ting jeg har skrevet om her på bloggen, og ser frem til at se jer tilbage efter sommeren.

Rigtig god fornøjelse derude i det gode vejr. Hyg jer, og prøv noget nyt, sjovt og frækt. Det er det livet er til for - og hvis I får en tanke om noget I savner her på bloggen, så smid en kommentar.

God sommer. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar