mandag den 1. februar 2016

Januar og februar som skilsmissemåneder

Vi har nu overstået første måned af de såkaldte skilsmissemåneder. Folk har, som bekendt, overstået deres juleferier, og for nogle er denne tid en kamp. Du er måske selv iblandt dem, som kæmper med dette problem, og der er ikke ret mange andre, der kan hjælpe jer med jeres konkrete problemer. Dog vil jeg ganske kort slå et slag for min e-bog Kend din kæreste, som kan hjælpe i denne situation.

Det er aldrig for sent at komme tilbage på sporet, hvis I begge har viljen til at komme hinanden nærmere, og indsatsen vil som oftest betale sig for jer begge. Skilsmisser er dyre - ikke kun på det menneskelige plan, men også på det økonomiske plan. HVIS der er følelser, er der noget at bygge videre på, og mine egne erfaringer kan måske hjælpe jer. I hvert fald var en af tilbagemeldingerne jeg fik på bogen fra en veninde jeg har kendt i flere årtier, at hun slet ikke vidste jeg vidste så meget om kærlighed.

Det er et område, hvor der ikke findes nogen facitlister. Uanset om du selv er parterapeut eller sexolog, kan skilsmisserne også ramme dér. Det bedste er jo altid, når det er én selv, der vælger at gå, for så er man jo i princippet den, der vælger at standse showet. Men for modparten er der også en helingsproces, og her kan e-bogen måske også være relevant.

Anyway, husk nærheden, husk hinanden - og frem for alt, træf de rigtige valg uanset om det "kun" er for dig selv, eller for jeres forhold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar