onsdag den 1. marts 2017

Maj Wismann - Parplan 2017

Normalt kommer boganmeldelser på min blog med boganmeldelser, men i dette tilfælde har jeg valgt at anmelde websexologen Maj Wismanns Parplan 2017 herovre på Løst og fast om sex og samliv. Det er nemlig en bogtitel af den helt usædvanlige slags. Det er en e-bog hvor du som læser skal medvirke for at Parplan 2017 kommer til at fungere.
Maj stiller spørgsmålene. Du og din partner har svarene.

Jeg valgte at købe Parplan 2017 på engelsk, hvor titlen er YearBook for Couples 2017. Tilbuddet udløb i nat ved overgangen til marts, og derfor skal denne anmeldelse ikke ses som en anmeldelse rettet mod udgaven fra i år, men nærmere som inspiration til, at du får tilmeldt dig hendes nyhedsbrev, så du/I kan være forberedt ved nytår når næste års Parplan kommer på gaden. Jeg gætter på den vil komme til at hedde Parplan 2018, for hvorfor ændre noget, der fungerer? :-)

Tidligere har jeg fulgt en del af Majs kurser, og derfor var forventningerne tårnhøje da jeg bestilte denne parplan. Ikke fordi jeg er i noget forhold, men derimod fordi jeg ved, at websexologen Maj Wismann leverer varen - hver gang. [Og nej, denne anmeldelse er IKKE en reklame - jeg er stor fan, fordi kvaliteten bare er præcis som den skal være, nemlig helt i top! :-)]

Parplanen giver jer en unik mulighed for at være ærlige over for hinanden. Både på det som fungerer rigtig godt, men også de områder, hvor I kan gøre det bedre. Der bliver sat fokus på meget ærlige punkter hos begge parter, og der er virkelig mulighed for udvikling for jer som par.

Det er ikke en parplan I vil have liggende fremme på sofabordet når svigermor kommer forbi, for hvis I bruger værktøjerne i bogen, så kommer svesken på disken - på den fede måde.

I får en indsigt i hinanden, som vil give jer en langt bedre forståelse for hinanden, og jeres mulighed for selvudvikling. Man skal huske, at et godt forhold dels handler om at vokse i kærligheden sammen, men også at give frirum til hinanden. Der vil være ting han synes om at gøre sammen med sine venner, ligesom der vil være ring hun synes om at gøre sammen med sine veninder - og det behøver ikke KUN være hver for sig hver gang, men det vil være godt og sundt for jeres forhold, at I giver hinanden plads til at nyde disse frirum.

Jeg kan varmt anbefale Parplan 2017. Hvis denne anmeldelse var skrevet ovre på Anmeldt bog - boganmeldelser fra Henrik Blunck, så har du nok allerede gættet, at den ville få de fulde seks stjerner, for det er ikke noget bedre værktøj for et godt forhold end at få fat på denne parplan. Så selvom tilbuddet nu er udløbet, så hold et vågent øje når Parplan 2018 kommer på gaden. I vil få fuld valuta for pengene, og jeg tager hatten af for det helt perfekte produkt for dem, som ønsker at bygge videre på kærlighedens sunde fundament i forholdet mellem to mennesker som gerne vil fortsætte med at holde sammen.

1 kommentar:

  1. Faste brugere af denne Parplan vil blive ellevilde, for i år er den gode nyhed, at Parplan 2021 udkommer på tryk. Du kan bestille den direkte fra forlaget her: https://dreamlitt.com/vare/parplan2021/

    Bogen er løbende blevet opdateret med endnu flere punkter, og da forfatteren løbende opdaterer sig, herunder senest er i gang med en master i sexologi, så er der aldrig noget statisk ved denne Parplan. Det er guld for de gode parforhold.

    SvarSlet