mandag den 1. oktober 2018

Oralsex går begge veje...

Bøf og blowjob-dag er blevet et kendt oprør mod Valentine’s Day. Har du tænkt skridtet videre?

Jeg fik for nylig et stort chok da jeg opdagede, at mange mænd, som selv nød at få et blowjob ikke selv nød at gå ned på en kvinde…

I ved slet ikke hvad I går glip af! 😇😇😇

Jeg er ked af at sige det så direkte, men det holder bare ikke at tage imod når man ikke selv vil yde… 👍

Der er meget udenomssnak omkring det seksuelle, men I får aldrig et godt forhold til det andet køn, hvis I på forhånd er fastlåste omkring dette.

Jeg er, for at sige det pænt, træt af egoister, der forventer et bedre sexliv når de ikke er parate til at yde det nødvendige, for at det seksuelle skal blive rigtig godt.

Hvis ikke I vil yde og nyde med gensidig fokus på gensidig nydelse, vil I aldrig få succes på lagnerne!

Så nemt kan det siges – og jeg gentager gerne om nødvendig 😇😀

God dag herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar