lørdag den 29. december 2018

Gør 2019 til jeres bedste år - red forholdet

Hvis det har knaget i forholdet i 2018, så er det på tide, at få lagt det bag jer, og komme ind i en bedre rytme, så I kan ændre den dårlige dynamik til noget positivt - til gavn for hinanden. Genfinde glæden ved hinanden.


Til det formål er der TO ting jeg gerne vil anbefale læserne. Det er dels et produkt jeg selv har skrevet, og samtidig vil jeg også gerne slå et slag for websexologen Maj Wismanns Parplan 2019.

Faste læsere vil stensikkert huske, at jeg har skrevet e-bogen Kend din kæreste, som egentlig burde hedde Bliv en bedre kæreste, da formålet naturligvis er, at forbedre relationen mellem jer.

Når det gælder at udvikle sit forhold må jeg altså også bare give en kæmpe tommel-op til Maj Wismann, som har lavet sin Parplan gennem flere år. Det er et genialt værktøj - intet mindre end suverænt for de par, som virkelig gerne vil sætte ord på deres forhold. Den er KUN til salg på hendes website fra 1/12-2018 frem til 28/2-2019 kl. 23:59 - og linket er ikke noget affiliate-link. Jeg deler linket, fordi hendes produkt virker. Da jeg første gang så e-bogen som du selv kan printe så I kan sætte ord på jeres forhold, var jeg dybt imponeret, for hun har fat på noget rigtig godt, der passer til alle forhold - og som selv singler også kan bruge til at bygge bedre forhold når deres status ændrer sig.

Nyt år - nye muligheder
Overgangen til et nyt år giver nye muligheder. Det giver alle chancen for at lægge dårlige vaner bag sig, og komme videre.

Det kræver en indsats - men det er så absolut indsatsen værd, hvis I arbejder målrettet, og sammen, på at skabe den bedre dialog. Det er en myte, at kærlighed passer sig selv. Intet kunne være mere usandt!

Alle ved, at når to mennesker forener sig i et forhold, så må og skal der indgås nogle kompromisser. Forskellen ligger i vores tilgang til et forhold, fordi vi bevæger os fra euforien og forelskelsen ind i den fase, hvor vi pludselig får brug for den gode energi vi skaber, hvis vi går nøgtern ind i forholdet.

Giv relationen den dynamik den fortjener. Nu har du værktøjerne - valget er dit. Vil du åbne værktøjskassen, så I kan komme godt videre, eller skal 2018 blot være en kopi af 2018?

Godt Nytår til alle læserne. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar