mandag den 14. januar 2019

Husk glidecremen til sport i 2'eren

Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, da jeg læste en artikel på en anden blog med titlen Uheldig analsex- ”Det føltes som sandpapir i numsen”. Den slags oplevelser er aldrig morsomme, og kan virkelig ødelægge folks lyst til at gentage den slags oplevelser…

Jeg skrev en kommentar, hvor jeg anbefalede en vandbaseret glidecreme. Det er blevet ret moderne med olier, men den gode gammeldags glidecreme er nu engang en vinder når der skal dyrkes sport i 2’eren. 🙂

Der er flere elementer i det med at dyrke analsex, og den grundige forberedelse er vigtig. Det har jeg beskrevet tidligere, og du kan altid gennemlæse de mange artikler her på bloggen, hvis I vil sikre jer, at jeres oplevelser med analsex bliver både sjove og hyggelige.

Læs f.eks. Hvorfor glidecreme er vigtig og Glidecreme – test af tre forskellige slags.

Øvelse gør, som bekendt, mester, så det er bare med at komme i gang med lagengymnastikken.

Rigtig god fornøjelse – og skriv gerne hvis du har supplerende råd til dette emne, til inspiration for andre. 🙂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar