mandag den 28. oktober 2019

Kortlæggelse af danskernes sexliv

Projekt Sexus offentliggør i dag en rapport om danskernes sexliv. Rapporten er på 760+ sider, men du kan også vælge at læse opsummeringen mellem side 10 og 23. Der er en del interessante tal, som de fleste nok gerne vil læse lidt mere om...


Jeg undrede mig lidt over, at en undersøgelse på 60K mennesker bliver kaldt 'verdens største undersøgelse', men jeg tager eksperternes ord for, at denne kortlægning i hvert fald er stor.

Nu skal man jo huske, at statistik kun er generelle tal. Man kan mene meget om folks holdninger og meninger på dette område, men det vigtige er i hvert fald, at man får italesat, at der er forskelle mellem kønnene. Ikke at det ene køn er spor bedre end det andet, men i hvert fald væsentlige indikatorer på den almene tilstand inden for sexlivet blandt danskerne.

Jeg dykker lidt mere ned i rapporten, før jeg evt. skriver mere om den her på bloggen. I ønskes alle en rigtig god dag herfra. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar