søndag den 7. november 2021

Plan for artikler her på bloggen i det nye år

Jeg har filosoferet en del over, hvordan jeg kunne gøre emnet sex og samliv mere spændende, og så slog den geniale tanke mig, at jeg ville gå mere tematisk til opgaven i det nye år.

Jeg vil ganske enkelt beskrive følgende ti 'emner' for artiklerne:

  • Januar: podcasts om sex og samliv du bør lytte til
  • Februar: bøger du med fordel kan læse for at blive klogere på relationer
  • Marts: serier der kan inspirere dig og jeres parforhold
  • April: ideer til planlægning af en god sommerferie
  • Maj: hvordan holder I gejsten oppe i jeres parforhold?
  • Juni: tjekliste før sommerferien - sådan får I jeres bedste sommerferie
  • September: hvordan forbereder I jer på vinteren, så I ikke taber pusten bare fordi sommeren snart er ovre
  • Oktober: hyggestunder både samlet og som par
  • November: ideer til juletiden
  • December: opsamling på årets kommentarer og nyttige ideer for en god afslutning på året

Der kan sagtens komme flere artikler efterhånden som året skrider frem, men det her er i hvert fald den ramme for de 10 store artikler, der udkommer i 2022.

Husk endelig, at du ALTID er velkommen til at smide en kommentar, hvis du har ideer om noget, du gerne vil vide mere om. :-)

Fortsat god vind med arbejdet med jeres relation. Jeg håber det jeg hidtil har delt kan inspirere jer til, at holde jeres parforhold frisk og interessant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar